Alla inlägg under augusti 2009

Av Hanne Winninge - 22 augusti 2009 18:17

Vet ni go'vänner? Sommaren har varit fantastisk och alla de små grå har jag träffat och fått se igen. Det är en dröm för en uppfödare att få ha en hel kull så nära sig. 

Jag är riktigt stolt över dem allihop, härliga framåt valpar som beter sig socialt, aktivt och precis som en ung terrier ska, flaggan i topp.


Lilla Lycka har provat ringen och blev BIR-valp och BIS-4:a på sin debututställning. Matte Maria skötte sig med den äran och här har vi ett framtid löfte för ringen.Mamma Kaka upp i dagen!


Nova har varit målarhjälpreda här hemma och sprungit som en galning med labbevalpen Hayley. Härlig utstrålning och en fin kropp för åldern!


Molle var på besök för klippning nu i veckan och uppvisar även han ett glatt sätt. Vem blir inte frälst i en grå trasselsudd som bara pussas? Jag håller tummarna för att hans bett ska rätta till sig, men tyvärr kan ju kvarvarande mjölktänder bli till lite problem.


Tuffaste grabben Sudden behöver strama tyglar och tror visst redan han är ett lejon allra minst. Nu får vi väl hoppas att storebror Foppa sätter lite pli på den lilla och matte Marie får väl också bli en aning tuffare. Nu är även han försedd med kort sommarfrisyr och jag hoppas få se samtliga mina fina valpar i Växjö i November. hänger ni med på det?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket namn gillar du bäst?
 Skybar Mission Flight Target
 Skybar Massive Force Technic
 Skybar Mirth for Tellus
 Skybar Mojitos for Two

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards